Facebook oglašavanje je jedan od najprimenjivijih vidova oglašavanja danas. Nevezano za obim poslovanja, bilo male ili velike firme, trebalo bi da se oglašavaju na FB. Zbog svoje pristupačnosti malim firmama i start up-ovima Facebook oglašavanje se preporučuje na samom početku, kao najsigurnija investicija. Pored ekonomičnosti, rezultati su odmah vidljivi. Facebook ima svoju analitiku koju možete iskoristiti u samoj strategiji poslovanja kao i pri oglašavanju na FB.
Jedna od najvećih prednosti pored ekonomičnosti jeste sam doseg. Facebook je mreža u koju je upleteno oko 1.5 milijarda ljudi koji aktivno tj. svakodnevno koriste Facebook. Ovo je pogotovo korisno firmama koje nastupaju na novo tržište i FB oglašavanjem mogu da naprave uvertiru i tako ispitaju reakcije. Pore toga, od svih kanala oglašavanja, na FB vaša ciljna grupa provodi više vremena i to često. Šanse da vaša reklama bude viđena na FB pre nego na TV je velika. Korisnici FB češće proveravaju FB što znači da u svakom trenutku u danu postoji šansa da dođete do njega. On može biti i na poslu gde nema TV, a može videti vašu reklamu.
Za razliku od TV reklama, reklame na FB nisu napadne, čak su i neprimetne. Facebook, kao i druge društvene mreže, u poslednje vreme koriste metodu prirodnog advertajzinga, koja vaš sadržaj neprimetno plasira do željene ciljne grupe. Ovo je veliki plus, jer svi znamo koliko nam oglasi mogu biti dosadni i tako stvoriti averziju prema brendu ili proizvodu. Šta je to prirodni advertajzing pročitajte OVDE
Facebook-ova analitika vam pomaže da pri targetiranju oglasa izaberete dobru ciljnu grupu. Prednost ovoga je što znate da vaš uložen novac ide tamo gde mu je mesto.
Oglašavanje na Facebook-u je samo jedan deo kompleksnog Facebook marketinga. Ono treba da upotpunjuje celokupnu marketing strategiju na Facebook-u. Facebook je dobar način da stvorite vezu sa kupcem. Obzirom da je Facbook na neki način digitalni identitet brenda, ali i osobe, ona ima osećaj kao da se lično upoznaje s brendom. Ovo treba iskoristiti na što bolji način, jer veza tj. poverenje koja se stvara kod kupca je neprocenjivo.