
Gurman - 25. jubilej
Gurman ime je sinonim za dobro poznatu robnu marku od svoje pojave 1994. godine. Za generacije, kompanija MIN-Commerce, je ponosno zaradila svoju reputaciju serijom inovacija i jedinstvenom posvećenošću kvalitetu svojih brendova.
Pošto je Gurman u procesu prilagođavanja svoje kompanije novim, modrenim konceptualnim rešenjima okrenut ka mlađoj populaciji, bilo je važno uzeti u obzir nove korisnike koji nikad nisu koristili neke od proizvoda.
Tim se fokusirao na generisanje modernih koncepata sa akcentom na nove brendove, koji je obrazovao nove korisnike i stvarno stavlja kvalitet i ukus u prvi plan. Utvrdili smo da je najbolji način da se sadržaj prezentuje putem pojednostavljenog i direktnog kreiranja vizuala na svim online kanalima komunikacije. Odgovarajući izgled, pune širine i komplementarna upotreba živahnih i neutralnih boja je ono što korisnicima omogućava da efikasno kreću na veb stranici.
Sadržaj koji je tim producirao je aktivan i na Amazonu i realizovan je u sklopu posebne kampanje namenjene američkom tržištu primarno.